Mitt paradis!


Det har varit en tuff natt, men efter att ha varit hos svärmor och fått tag på äkta alvedon så har den tillsammans med en annat tablett gett lindrig. Vilket gjort att jag orkat vara upp och till och med göra lite nytta, lyckades torka av trädgårdstolarna för att ställa in dem över vintern. Känns skönt att ha lyckats börja med höststöket!




Sen på eftermiddagen åkte vi upp till stugan för att dra några kablar och lite annat små pyssel, det var väll mest sambon som gjorde nytta. Själv lyckades jag i alla fall läsa och sortera en massa tidningar. Jag stod även för grillningen till middagen idag, så skönt att ha en stuga nära. När man bara kan åka dit över dan om man känner för det.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Äkta alvedon ??

Du är SÅ välkommen att följa med på utflykt, oftast håller vi oss dock inom en mil runt Åsele så Du får en bit att köra.

Åsa

2011-08-21 @ 10:23:10
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0