Ligger och väntar...

Tror att jag har ett par bilder som ligger och väntar, som jag hade tänkt visa er. Men när den dagen kommer har jag ingen aning om!

Veckan började inte direkt som jag hade tänkt mig, måste försöka att lösa det under resten av veckan här. Men hur det går återstår att se. Eftersom jag känner att fröken fräken har jobbat alldeles för mycket och håller på att ta knäcken på sig, så har jag sagt att det min sann inte får bli någon mer mertid (övertid). Ja, några få minuter gör väll inte så mycket. Men det ska som helst inte bli någon timmes mertid om dagen, utan det ska vara hem och vila som gäller! Det är något som jag verkligen behöver just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0