Låt mig vara!


Ibland tror jag att jag håller på att bli tokig, idag är en sådan dag. Har verkligen fått kämpa för att komma ihåg att både andas, inte explodera och stå emot gråten som velat tränga sig fram.

Det blir bara för mycket när man inte är frisk, när det är stressigt och man får en massa skit och nedvärderande kommentarer/blickar... Trots att man gör så gott man kan, jobbar mer än man ska och verkligen sliter & kämpar för att det ska bli rätt i slutänden.

Och det blir än mer frustrerade när några inte verka bry sig överhuvudtaget, ibland funderar jag på om man bara ska släppa allt som man håller i själv och bara skita i alltihop... Men det har jag väldigt svårt för, vill ha ordning och reda. Medans jag vill att det helst av allt ska fungera så smärtfritt som möjligt för samtliga och inte bara för mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0