Fel upplägg?



Idag har det varit en tuff och kämpig dag, det känns verkligen att man börjat jobbat igen! Tror min sann att jag ska prova att ta färre semesterveckor i sträck nästa år, kanske kan det gå bättre om man sprider ut dem och jobbar lite emellan dem. Så kanske kroppen vill vara med på ett annat vis.

Så idag har jag och katten mest suttit ute i baden-baden, som jag fick i present och njutit av värmen, solen och en bra ljudbok. Så vi har haft det rätt så bra ändå :-)

Lyckades även sno ihop ett par pajer, fuskade lite och köpte 4 små färdiga pajskal. Gjorde dock en deg själv, till en större form. Så nu har vi några portions pajer i frysen, vilket känns kanon bra. Ska bli gott att finna de dagar man inte orkar göra någon mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0