Endast katten som hållt igång


Här har det inte hänt så mycket i helgen, vi har varit både slöa och knäckta. Men killen här ovanför växer så det knakar och han håller igång trots regnet som öst ner. Tur det är någon som håller igång i alla fall.

Hade egentligen tänkt fortsätta att sy kragar, men blev lite snopet när tyget inte riktigt räckte till. Tröjorna var helt enkelt för små. Hittills har jag använt mig av gamla tröjor som inte används längre med som jag ändå gillar. Tycker om när det går att återanvända kläder med mera. Det är ju ganska ofta som det till exempel bara är trycket på en t-shirt som nötts eller blekts bort medans resten av tröjan är helt riktig. Nej vi skulle egentligen börja återanvända ännu mer, det är bara fantasin som sätter gränser.

Här är det dock orken som sätter stopp för tillfället, har så många idéer för tillfället men orkar inte så mycket mer än det nödvändigaste. Jag får helt enkelt invänta bättre dagar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack Therese för Din snälla kommentar.

Vi var borta 9 dygn, åkte bil under 5 dagar.

Som längst tror jag det blev 20, 25 mil under en dag. Med flera "bensträckarpausar" eftersom min kropp inte gillar stillasittandet. Sedan, ur Elin synpunkt fungerar det inte att tokköra mil efter mil./Åsa

2011-08-08 @ 14:42:10
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0