En dag i taget!

Idag har det varit en dag som varit fylld av en massa arbetsuppgifter, det har väll egentligen inte varit så stressigt men väldigt rörigt. Ni vet hur det kan vara ibland, man har mycket att gör än fast det inte är kniven mot strupen.

Så det blev 1 timme och 40 minuter mer idag, hoppas att det lugnar ner sig snart. Men det är nog fullt upp ett par veckor till. För vecka 35 börjar linjerna så det är en del att förbereda, samt att det är mycket att hugga tag i när det börjar. Bland annat mycket information som ska ges och CSN-hjälp. Det är en hel del att tänkt på, många regler, lagar och paragrafer.

Men det ska nog gå bra detta läsår också, får väll lägga in ett par semester dagar i september som jag skrev och vila upp mig lite. Det är ju ingen meningen att spara alla komptimmar och semester dagar för vem vet vad som hänt om ett halvår. Kanske är jag sjukskriven? Kanske är jag t.o.m död, om jag skulle ha otur? JA, ni förstår säkert vad jag menar...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Förhoppningsvis ÄR Du INTE död!! Men jo jag förstår absolut hur Du menar.

<3 Åsa

2011-08-20 @ 11:21:43
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0