Klippning och krage

Idag fick jag äntligen klippa mig, det blev ju som sagt var lite snopet i onsdags när jag bara fick vända om och åka hem utan att bli klippt även fast jag hade en bokad tid. Men nu känns det i alla fall riktigt bra och de har verkligen skött denna felbokning bra!









Kom på att jag nog inte har visat er min nya krage som jag slog till på för ett par månader sedan. Ni kan se den på bilderna här ovanför... Denna krage är verkligen kanon!

Den är ju inte styv, så den håller inte upp huvudet vilket inte gör så att man tappar musklerna om man använder den. Den värmer och skyddar riktigt bra mot blåsväder/drag. Kragen har verkligen förbättrat min vardag, jag märker en enorm skillnad om jag inte använt den och varit ute när det blåst. Så jag hade nästa mer än gärna haft fler, kanske i olika färger också men vi får se när jag tar och unna mig en till. Det ultimata hade varit att ha en i varje bil, en på jobbet och en hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0