Snigel fart!

Har fortfarande inte kommit längre i löneprogrammet, hittar ingen som kan hjälpa mig så jag får nog vackert vänta tills i morgon. Förhoppningsvis får jag svar från lärar´n relativt tidigt, sen är det bara till att jobba häcken av sig denna vecka för att hinna bli färdig tills på fredag. Känns som att det blir till att stiga upp tidigt för att hinna med en del innan jag ska börja jobba och sen skynda sig hem för att sätta igång igen.

Känns inte så passande att "någon" varit och tryckte där de inte ska på jobbet, så nu har chefen bestämt att vi ska träffas på onsdag för att gå igenom hur det fungerar. Vilket betyder att jag tappar ett par timmar under min lediga dag, som jag annars brukar kunna hinna hur mycket som helst på. Men inte åker jag då till jobbet för 1 timme, då är det ju lika bra att passa på att göra något annat också när man liks är där för att det ska gå ihop med resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0