Om jag hade vetat...

Om jag hade vetat om att jag skulle vart så här dålig som jag verkligen varit efter nyår, hade jag absolut inte tagit på mig studierna.

Börjar känna mig riktigt stressad, efter att ha tappat ett antal veckor och känner nu att jag helt enkelt inte hänger med. Ett tecken på att jag inte kunnat läsa så mycket som egentligen hade behövts.

Innan fredag ska jag ha hunnit göra lönekörningar fram till juli, det är inlämningsuppgiften. Men nu har jag verkligen kört fast och har inte ens hunnit tills den riktiga lönekörningen i februari, håller på med en extra utbetalning på ett förskott i februari.

Men skam den som ger sig! Känns som att jag inte bara kan ge upp nu heller, lika bra att göra så gott jag kan och fixar jag inte slutprovet så får jag väll försöka acceptera det. Och samtidigt inse att inte jag heller klarar av för mycket på en och samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0