Läkarbesök


Idag var det då dax för ännu ett läkarbesök hos läkaren som jag inte riktigt klarar av, men idag fick sambon följa med. Och jag är verkligen glad för att vi bestämde att han skulle följa med, annars hade jag nog fått ännu ett utbrott på denna läkare.

Har träffat honom ca 3 gånger och han verkade fortfarande inte ha förstått att min vardag var ett problem, inte förrän Jimmy röt ifrån idag och sa "Det är väll klart som fan att det är ett problem när man bara rasar ihop och inte klarar av att gå". 

Känner mig fruktansvärt i frågasatt av denna läkare, känns inte som att han tror på mig riktigt... Men på något knepigt vis kändes det som att han trodde mer på det sambon sa, än fast jag berättat precis samma saker ett flertal gånger tidigare.

Hur som helst så skulle han skriva en remiss till neurologen i Ö-vik, känns som att det kan vara ett bra steg. Det kan nog kolla upp betydligt mer än läkarstation.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Menså bra !! tur du hade jimmy med dig i dag !!



Kram

2011-04-09 @ 02:47:10
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0