Helt klart nöjd med feedbacken




Har precis skulle mailen, hade fått ett positivt mail. Där läraren meddelade att hon gav mig VG för både förra veckans (studiev 5, som är v. 13 + v. 14) samt denna veckas (studv. 6, som är v. 15 + v. 16) inlämningsuppgift.

Strulade ju till det när jag stressade och jagade upp mig i allt eländet, så jag kunde ju tydligen inte läsa papperet med inlämningsuppgiften för vecka 5 korrekt. Det blev helt enkelt betydligt mer gjort i all hast, men det känns ju bra på ett vis. Nu är det gjort, så denna och nästa vecka kan jag mest ägna åt repetera.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej och tack för den fina kommentaren!=) Jag visste inte ens att du hade en blogg, men nu när jag vet det ska jag absolut fortsätta titta in här =)

2011-04-11 @ 23:20:25
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0