Glad trots allt!


Äntligen helg och lite längre ledighet, det känns verkligen som att det behövs. Känner mig alldeles slut på efter denna kämpiga/tuffa vecka.

Det är inte bara smärtan som legat i, har även haft arbetsuppgifter upp över öronen. Och i tisdags kväll hade Vokalensemblen och Rock varsin konsert, så det blev en sen kväll. 

Är dock glad för att jag tog mig till "Rockarnas" konsert trots h-vetet man fick genomlida därefter, hade som tur var två goa studerande som hjälpte mig till bilen. Väl hemma så försvann benen ännu en gång och jag stöp inne i köket, lyckades väcka gubben och göra illa mig riktigt ordentligt. Sviterna efter den kvällen har inte riktigt gått över ännu, men jag väntar på´t. Det är inte så bara se ni, det blir en hel del "biverkningar"/efterverkningar när kroppen bara lägger av.  

Men som sagt var jag är verkligen glad för att jag åkte till jobbet för att lyssna på både Rock och Vokalensemblen för de var riktigt duktiga!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch Therese så tufft Du har det, jag fattar inte att Du klarar av/orkar arbeta, Du gör det förjävla bra och att Du kommit igång med studier är ju toppenbäst, Du är en riktig kämpe.

Ha en underbart skön Påsk.

kram Åsa

2011-04-22 @ 11:03:34
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0