En ledig dag kan se ut på följande sätt...


Hade hoppats på lite finare väder även idag när jag ändå skulle vara ledig, men så blev det inte. Det har varit ganska blåsigt idag, det har inte direkt varit något Therese väder.

Började dagen med att ta mig i kragen och ringde arbetsterapeuten, har skjutit på det. Tycker det är svårt att ta kontakt med människor när det har gått en längre tid sedan man träffades/talades vid. Hon tyckte i alla fall att jag gjorde helt rätt som kontaktade henne när hon hörde om mina problem, så nu får vi väll se om hon kan hjälpa mig att underlätta vardagen ännu mer.



Sen bar det iväg till sjukgymnasten, där diskuterade vi hur det det gått med träningen och hur jag har haft det under de senaste veckorna. Vi komme fram till att vi var tvungna att byta ut träningsschemat, för att det jag hade var alldeles för tufft när jag är inne i mina sämre perioder.

Så nu fick jag ett träningsprogram som är betydligt lättare att klara av, även de dagar när jag är väldigt dålig. Bara jag kan sitta upp så kan jag köra träningsschemat, känns bra. Har känt mig ganska dålig och lite stressad av att inte ha fixat de gamla träningsschemat som jag hade, så jag hoppas att jag härmed även slipper den känslan.


Och på eftermiddagen åkte jag in till Bredbyn för att klippa mig, men när jag kom in till frissan så visade det sig efter ett tag att de gjort en felbokning. Och eftersom hon inte hade någon annan tid idag så var det bara att åka hem med svansen mellan benen, fick dock en ny tid på fredag. Kändes dock inte lika passade, men vad gör man inte när man vill bli klippt här och nu!?


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan.. man ändrar inte dag eftersom man vet exakt datum på befruktningen.. men vissa vill ändra iaf ;O) Typ gyn å så..

Oj fullspäckad dag.. Jag tkr det är pinsamt att ringa läkare, sjukgymn m.m. känns som om jag bara gnäller också, fast hjärtat skriker efter hjälp..

Du är stark <3

Kram.

2011-04-28 @ 22:30:33
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0