En dag med...

Idag har det varit en dag full med jäkulskap, men tack och lov så har jag inte fått något utbrott ännu. Förhoppningsvis är det något jag kan klara mig ifrån ikväll också, men den som lever får se.

På jobbet är det datorn som har stått för jäkulskapandet, den har bara hakad upp sig och det har knappt gått att göra något.

Och nu när jag kom hem och satte igång med studierna så tog det slut på bläck i skrivaren, så jag bytte och efter det så skriver den inte ut hela dokumentet längre. Rätt frustrerande när jag behöver utskrifterna i studierna, så vi får väll se om det bara är till att köpa en ny skrivare nu också...


Bjuder på ett par bilder, för att inläggen blir faktiskt lite trevligare med ett par bilder.



Det positiva som hänt idag är väll att mötet som chefen hade tänkt att vi skulle ta på onsdag blev avklarat idag, vilket betyder att jag har hela onsdagen fri till studier. Kan säga att det känns riktigt bra och det behövs verkligen, än om jag hunnit en bra bit ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0