Äntligen är denna dag ett minne blott!


Har haft en tuff helg med fruktansvärt mycket smärtor och lite sömn och inte gjorde det saken bättre att jag var utan tabletter, bara för att klantarslet glömde att hämta ut mer av de starkare tabletterna förra veckan. Men det fick man ju äta upp flera gånger om!

Så idag åkte jag på apoteket före jobbet, vilket var en himla tur det. Har haft en smärtsam och riktigt otäck dag, där armar & ben bara försvunnit och vägrat lyda min vilja. Tur att jag har uppmärksamma och hjälpsamma kollegor som ställer upp när det behövs!

Men det är fruktansvärt jobbigt och pinsamt, idag fick en kollega rakt leda mig fram för att jag skulle ta mig fram och sen var det bara till att sitta på sin plats.

Trodde att besvären skulle ge med sig men ické som nické, så jag fick be en av eleverna att skjussa mig hem nästan 2 timmar innan arbetsdagens slut. Vågade helt enkelt varken risker mitt eller andras liv, så nu ska det bli spännande och se om jag är piggare i morgon och hur jag tar mig på jobbet. Tur att problem är till för att lösas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0