Här skulle det behövas ännu en helg innan arbetsveckan börjar!

   
  
Det har varit en tuff helg med mycket smärta och lite sömn, men det är nog inte så konstigt med veckan som varit.


  
I fredags var vi bortbjudna till svärmor, hon hade även bjudit de som vi köpte huset av. Men tyvärr blev det bara till att knapra i sig ett par tabletter & lägga sig när jag kom hem, så min kära sambo fick åka själv.


Fredagen var också en riktig skitdag på jobbet, tur att en av vaktmästarna kom i rätt tid. Då höll jag ärligt talat på att explodera, det var så nära att jag bara släckte lampan låste dörren & åkte hem. Men efter att ha fått vräka ur sig åt vaktmästaren så kändes det faktiskt aningens bättre, och det gick framför allt bättre att jobba.

Detta ställe kommer att göra mig gråhårig eller nja... Jag ska nog säga hårlös om det fortsätter på det här viset, har redan tappat det en gång på grund av all skit som var på jobbet under vintern/våren i år. Ärligt talat tror jag inte att jag är beredd att betala min hälsa för ett jobb, inte på det viset i alla fall.



Och idag åkte vi till Varpsjö på förmiddagen, för att finstyckade (eller vad man nu säger)älgköttet vi fått köpa och hämta hem det. Så nu är ännu ett år räddat, ett som är säkert är att det blir nog många goda middagar här framöver! 

  
Tusen tack för köttköpet och hjälpen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0