Bort bra men hemma bäst - Inte alltid

  
Nu har vi återvänt hem igen, efter nästa en vecka i stugan. 

Igår när jag åkte hem istället för till stugan efter jobbet kände det ganska tungt, var inte alls redo för att bo hemma igen. Men gubben är klar med skogen i området för i år och ska fortsätta på annat hålla så det är det mest praktiskt att bo hemma.

 
Stugan är helt enkelt en plats som ligger i närheten, där man kan återhämta sig/ladda batterierna igen. Tyvärr var nog mina batterier alldeles slutkörda, så jag har inte riktigt hunnit ladda mina än. Känns som att de ligge på sluttampen fortfarande. Men det är helt klart guld värt att ha sådana här platser! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0