Tacksam för tipset!

 
Förkylningen har äntligen börjat att lätta, febern är en minne blått. Känns helt underbart att det gick vägen att genomföra denna vecka ändå, samtidigt som man verka bli lite piggare till helgen.

I förrgår fick jag ett tips av en kollega, SINOVA. Så jag åkte direkt och köpte en förpackning av dessa tabletter som jag faktiskt var lite skeptisk mot, men det blev faktiskt bättre.

Sinova är ett naturläkemedel som användes för lindring av symtom i näsa och dess bihålor vid förkylning. 

Av denna sort som jag använt måste man ta 2 tabletter 3 gånger per dag, men det finns även en som heter SINOVA FORTE, av den behöver man bara ta en tablett (tyvärr minns jag inte om det var per dag eller per tillfälle).   










Kommentarer
Postat av: Lisa Persson

Jag har kört sinova forte nu för mina bihålor har inte varit pigga o de funka alldeles utmärkt. Med dom ska man ta 1 tablett 3ggr/dag

2010-09-11 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0