Kläderna ett evigt bekymmer

  
I våras tog jag mig i kragen & åkte till stan och köpte mig ett par nya byxor, eftersom majoriteten av mina byxor var alldeles för stora.

Och som det flesta säkert vet så har fröken fräken försökt att gå upp i vikt hur länge som helst utan att lyckas och hon är ju inte den som vill åka till stan & prova kläder. Det är något som jag helst undviker in i det längsta.

Men efter någon månad, när jag hade inhandlat nya byxor så lyckades jag äntligen gå upp i vikt. Vilket resulterade i att byxorna helt enkelt är för små för tillfället, det är inte ofta jag haft det problemet.

Har länge gått & gruvat mig för att jag skulle behöva åka in till stan igen för att inhandla nya kläder, men jag har som aldrig tagit mig i kragen. Och vet ni vad, efter att jag gjort ett besök uppe på vinden så behövs det inte längre.

  
Lyckades hitta ett flertal jeans med större storlek, som jag mest troligtvis kan ha. Och de flesta var nästan helt oanvända, så nu kan jag känna mig lugnt ett tag till!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0