Vill ha sommar året om, kanske dax att flytta!?

Med åren har jag börja att tycka mer och mer illa om vintern, dels för att jag inte längre kan ägna mig åt två saker som jag verkligen tyckte (tycker) om.

En av dessa grejer är att åka snowboard, vilken jag verkligen saknar fina vinterdagar när de flesta är i backen & susar nerför backarna i solskenet. 

Skoterkörandet/åkandet är en annan del som varit en stor del av mitt "vinterliv", men som fått allt mindre & mindre utrymme. Visst händer det att vi är ute med skotern någon gång, men det kommer surt efteråt så man får verkligen överväga det både en & två gånger om det är värt smärtorna.

Inte nog med alla intressent man fått lämna bakom sig så är det den här förbaskade halkan nu & då både under hösten och vintern. Idag när jag kom hem på gården så kände jag mig rätt så nöjd med dagen eftersom kroppen har hållit sig relativt lugn, men den glädjen varade inte länge. När jag gick den korta sträckan mellan bilen & bron i mörkret så halkade jag till & "drattar" på ändan, där sket det sig för både ryggen & nacken.

Så halkan är ännu en sak som jag inte gillar med hösten/vintern!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Känner igen mig !! Suck !!



Ja visst kan vi göra det !!

2010-11-02 @ 20:07:29
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0