Tårarna vann dagens kamp!

Blev så fruktansvärt glad idag när jag lyckades ta mig till jobbet i morse och att det kändes bättre i kroppen, men den glädjen varade inte länge...

För när jag var på väg in till personalrummet så small det till samtidigt som det kom fruktansvärda huggsmärtor i både ryggen och nacken, en smärta som är svår att beskriva och som går ut i både armar och ben. Jag var knappt till att gå och blev blek som ett spöke, det är ofta jag klarar av att inte visa att jag har ont men idag gick det inte. Det syntes på långa vägar och jag klarade inte riktigt av att stå i mot tårarna som ville tränga fram trots allt folk.

Så det var bara till att packa ihop och åka hem strax efter lunch, *suck*. Blir så ledsen och besviken på kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0