Smått & gått & lite jäkulskap!

I natt blev det inte mycket sömn, ont som jag vet inte vad. Humöret var långt ifrån på topp i morse, speciellt inte när gubben levde om i köket precis när jag höll på att somna. Så det var lika bra att stiga upp...

Tryckte ett gäng servetter under för middagen, sen satte fröken igång med smeten till dammsugarna som jag hade tänkt lämna till kakfrossan på jobbet. Men det gick inte alls som jag hade tänkt mig, det blev både smör, socker & havregryn över hela köket.Men tillslut så fick jag ihop det och alla krafter var ut pumpade. 

Så i morgon får jag väll göra det sista, rulla in smeten i marsipan och doppa dem i choklad. Det blir nog bra när det väl är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0