Planerna gick i kras...

Jaha, kan konstatera så här på måndags förmiddagen att mina planer inte gick vägen denna gång. I och för sig något som man inte kan styra allt för mycket...

Var ganska förkyld redan i början av förra veckan, men bet ihop och tog mig igenom arbetsveckan. Kanske tack vare tabletterna, det är inte lätt att veta. Och när fredagen äntligen kom så tänkte jag att jag skulle hinna tillfriskna tills på måndag (idag alltså), men ack så fel jag skulle ha. Känns som förkylningen bara blivit värre & värre, så jag tog förnuftet i fånga och sjukanmälde mig idag för att bara ligga hemma i sjuksängen som en klubbad säl.

Det finns dock en sak som måste göras idag, först och främst ringa tilll Apoteket för att höra om receptet på fler dunder tabletter har kommit  in och sedan förhoppningsvis hämta dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0