Ledsen i ögat, får man vara det?

Blev lite ledsen i morse när jag vaknade och insåg att kroppen inte blivit bättre ännu efter det som hände i torsdags, blev hemma även igår då jag inte tog mig ur sängen för egen maskin.

Det är så mycket som jag vill och så lite som jag klarar av, då kan man inte annat än bli lite ledsen ibland. Vilket jag även tror är viktigt att tillåta sig själv att vara!

Men efter en lugn, trevlig & mysig förmiddag med sambon så känns det bättre. Vi hjälptes åt med att göra dammsugare till jul, behöver väll inte tala om att han stod för det mesta arbetet idag. Men det är väll inte mer än rätt, själv ville jag hoppa över dem i år eftersom det är en del arbete men det gick han inte med på. Så då gjorde jag klart får honom att han min sann fick vara med och göra dem också, vilket inte var några problem.

Och i ikväll vankas det glöggafton hos svärmor, känns trevligt/roligt i allt elände... Så det ser jag framemot!


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Är du prylgalen?



Ta även chansen att ge bort något personligt i julklapp. Lottar ut ett presentkort i samarbete med SUMOpix.com



Lycka till!

2010-11-27 @ 14:03:39
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0