Inga problem om man sover på nätterna!

Lyckades ta mig upp relativt tidigt i morse kl 08.00, absolut inga problem när man sovit någorlunda bra under natten!

Så idag har jag faktiskt hunnit med en hel del, vilket känns riktigt bra. Har hunnit tvättat en maskin, tryckt snart 3 "beställningar", beställt servetter, broderat och röjt upp på kontoret/tryckeriet. Och där emellan har jag faktiskt hunnit med en hel del VILA, så det är en fördel att vara uppe tidigt!

Blev dock lite besviken när jag ringde och beställde servetter, en av mina favoriter hade gått ur sortimentet. Så nu blev jag utan ljus lila servetter, men det är väll tur att det finns så många andra fina färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0