Härlig känsla!

Snart dax att åka iväg på jobbet, men på något vis känns det mest skönt numera. Nu åker jag inte dit med en klump i magen och ont i magen, så det känns kanon bra. I alla fall om man jämför med hur jag har känt för att åka på jobbet sedan jag återvände efter rehaben!

Det var länge sedan jag tyckte att det var roligt att åka på jobbet, men nu börjar jag känna av det mer & mer. Visst kan man väll bli aningens less ibland, men det kan man på alla jobb! Men det är inte samma sak som att varje dag ha ont i magen för att du ska jobba och när man mår skit pga av jobbet eller snarare situationen/personerna som jävlas.

Hoppas att ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0