Fantastiskt!

Har haft en helt underbar helg i Åsele, trots att det kostat en hel del piller för att stå på bena!

Igår blev det en lugn kväll med mormor & morfar, gjorde en tidig kväll. Bäddade ner mig före 21, men med sömnen gick det si sådär *suck*. Det var i alla fall riktigt skönt att bara få ligga & vila!

Och idag har jag varit på loppis hela dan, där jag fick göra mig av med en del servetter och träffa en massa folk. Riktig roligt att få träffa människor (släkt, vänner & bekanta) som man tyvärr inte ser så ofta nu för tiden.

Kvällen går i vilans tecken, måste hinna vila upp mig lite tills i morgon så att jag fixar en dag på jobbet. 


Kommentarer
Postat av: Katja

Men du vännen, ska du ens jobba? :S Du jobbar väl iaf inte heltid? Tänk på din kropp o din framtid, förstör den inte, livet är mkt mer värt än att ha en helt trasig kropp - ska jag säga som aldrig lyssnar ;o)

Loppis är skoj, hittade du inget?

Jo, där skulle jag vilja bo ;o)

Blir det ngt julpyntande?

Kramar!

2010-11-22 @ 12:01:18
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0