Det var lite väl sent

det blev en tur till stan idag i alla fall, men efter att ha gått en liten bit inne i Oskarsgallerian började jag att ångra mig. Men det var lite väl sent påtänkt att jag inte skulle vara så pigg att gå i några butiker efter resan. Så det var bara att trava på och försöka hitta någon outfit till julbordet i Åsele den 11/12. Efter många om och men lyckades jag faktiskt hitta mig en klänning och en kofta precis när jag var påväg att ge upp, den kändes inte riktigt hundra men den får duga.

Sen plockade jag upp gubben innan vi åkte och köpte dammsugarpåsar, därefter blev ett besök på Willys innan vi åkte till Max & käka. Allt det andra strök vi eftersom ingen av oss är så pigg idag, det får helt enkelt bli någon helg framöver.

Hade egentligen tänkt visa ett par bilder från idag, men det får vi ta någon annan dag. Tror jag ska bädda ner mig framför tv:n ett tag innan sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0