Det gick vägen!

Idag blev det en tidig morgon efter en jobbig natt med kräkningar och mycket ben- & höftvärk. Men det gällde att ligga i om jag skulle hinna köra till Åsele innan det började skymma och jag lyckades!

Men vilken pers, det kändes som en stor bedrift att jag lyckades köra till Åsele alldeles själv idag. Resan gjorde väll det inte precis bättre för kroppen, väl framme var den alldeles slut på. Kändes som att åka på en tvättbräda i 10 mil. Så det var bara till att stoppa i sig nödlösningen (ett gäng piller) och nu har jag vilat ut hos mormor & morfar. 


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan.. Kan du köra på dom pillrerna du tar? Det är ju iofs bra! Men du får inte stressa så mkt..

Jag tkr det låter som om du har det väldigt tufft ändå gumman juh <3

Har inte hittat nytt o inte fått tag på af, försökt i två veckor :/ Men har möte på torsdag med dem och och fk..

Hur mår du egentligen?

Kramar oM!

2010-11-20 @ 18:00:54
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0