Det gick åt skogen!

  
Det går inte speciellt bra för mig med ett löfte som jag gav mig själv när jag blev anställd, vad det är? Jo jag lovade mig själv att jag inte skulle städa upp efter någon annan, men vad var det jag ägnade tiden åt igår? Just precis att städa upp efter en annan, många gånger är det inte speciellt lätt när man inte ens får någon info från personen i fråga. Men tack och lov lyckades jag bita mig i tungan både en, två, tre gånger...

  
Jag har ännu en gång konstaterat att jag är för snäll och bryr mig om andra alldeles för mycket!
Kan inte direkt påstå att jag mår bra av att städa upp efter någon annan och absolut inte när man för det mesta bara får skit tillbaks själv. Jag har nog ett alldeles förstort hjärta som många gånger krossas eller blir sårat...

  
Om det inte blir någon förändring snart, så fixar jag helt enkelt inte att jobba kvar. Högsta hönset måste väll snart inse vad det är som egentligen pågår och göra något åt det. Det känns inte som att han tar situationen på allvar, helt enkelt!

Inte blir det bättre av att han står och pratar och att man ska behandla alla lika, respektera varandra osv. När han själv behandlar sina anställda olika, inte bara olika. Väldigt olika, känns det som många gånger... Och inte vet jag om jag kan känna att jag känner mig speciellt respekterad.


  
Det positiva är att för varje dag som går så är det en dag närmare semstern i alla fulla fall, längtar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du alltid städar upp efter henne får dom ju inte reda på hur hon gör.

2010-05-29 @ 16:30:11
Postat av: Anonym

Men om du alltid städar upp efter henne får dom ju inte reda på hur hon gör.

2010-05-29 @ 16:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0