Vilken helg!

  
Har haft en data fri helg, tills i morse vid fem tiden. För ovanligeheterna har det varit fullt ös mest hela helgen, smärtorna/värken i kroppen har hållit sig på en lämplig nivå mest hela helgen.  Mest hela veckan för den delen, förutom igår kväll & idag. 


  
I fredags kväll efter jobbet, medans jag väntade på att gubben skulle komma hem från söder tog jag mig en cykeltur för att hälsa på Tony. Där det blev en liten spontan fest, rätts så trevligt tills det blev en aningens för mycket, ibland hinner man inte med. Men tack & lov, det var länge sedan sist...

Och igår firade vi två 40-åringar, som hade bjudit in en massa släkt, vänner, bekanta & bybor till fest i byggdegården. Tack och lova en lugnare kväll för min del, já börjar ju på att bli gamla "vétt" ni. Men det bjöds på riktigt god mat, musik/underhållning, många skratt och trevligt sällskap. Hade en riktig trevlig kväll men många intressanta diskussioner, träffade även en del nytt folk. Och en av dem var en otroligt trevlig tjej med en härlig utstrålning, som gav mig en del bra tips mot mitt håravfall (som jag nog måste prova, ett försök iaf).

Träffade även en kollega som jag har funnit på jobbet, så det blev en del intressanta diskussioner och en del av dem värmde gott i hjärtat. En otroligt fin människa med många goda & kloka tankar!




Med andra ord har jag haft en helt underbar helg, vilket jag är väldigt tacksam för. Kan inte minnas när jag mått så där bra och orkat "hänga med" nästan en hel helg senast, så det var väll på tiden hade skedde i helgen nu då.
  










Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan :)

Hur är det annars, förutom denna helg som vart positiv?

Du verkar väldigt upptagen nu för tiden, har du mkt ont? :(

Kramar!!!

2010-05-24 @ 12:08:53
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0