Värmen underlättar dagen!

  

Vilken värme vi har haft i ett par dagar nu, kan inte än annat än säga att det känns helt underbart. Ett litet minus är att det har varit så kvaft & fuktigt, så man har varit/är alldeles klibbig.


  
Denna värme gör gott för kroppen min, vilket jag blev påmind om igår. Visst hade jag värk i kroppen men betydligt mindre, ni ska bara veta hur skönt det var. Fixade till och med gårdagen utan starkare tabletter, vilket är ett tag sedan sist. Så det var verkligen på tiden!

Trodde även att jag skulle klara denna dag utan starkare tabletter, men det var att hoppas på för mycket tydligen. För det vände fort under förmiddagen idag, fick en fruktansvärd smärta i både nacken och ryggen så när jag äntligen hade tagit mig hem var det bara till att ta en dos.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0