Tvär blind!

Det har varit en tung vecka med mycket smärta, så det har varit väl behövligt att ha varit ledig dessa två dagar. Mest troligt vis blev det väll lite för mycket i lördags när jag räffsade löv, nu hoppas jag bara att det värsta ska ge med sig!

I tisdags när jag hämtade kassan & surrade med en kollega så tappade jag plötsligt synen på höger öga, sen blev det jätte suddigt och var så tills sena eftermiddagen. Lite skrämmande... Kände redan på morgonen att det skulle bli en kämpig dag, synd bara att man inte insåg att man egentligen skulle ha stannat hemma i sängen. Skam den som ger sig...

Men nu är det bara en dag, sen blir det två dagar till att vila upp sig på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0