Skolavslutning

Idag har vi haft skolavslutning, stämningen infann sig inte riktigt i morse när man klev upp och skulle ta på sig fin kläderna för att åka iväg på jobbet. Helst av allt hade jag velat ha något mjukt, varmt & skönt i detta gråa, kalla, regnvädret... Lite tråkigt att vi inte fick förra veckans väder denna vecka istället!

Men tillslut infann sig stämningen när våra otroligt duktiga "studenter" tog fram instrumenten och tog ton, sedean avslutades allt med en otroligt god middag och tårta i matsalen.

Än fast det har varit en mycket rolig och trevlig dag att jobba, så kändes det väldigt skönt att få göra kväll! Jag känner mig rätt så knäckt, framför allt känns det som att kroppen fått ta mycket stryk denna vecka. Så det ska bli fruktansvärt skönt med helg, när den väl kommer! Bara en dag kvar...

Återkommer när jag har mer tid och ork, på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0