Min nya racer!

I onsdags åkte jag & gubben iväg och hämtade hem en ny cykel till mig, "huga ligen" vilka priser! Ingen av cyklarna som jag hade tänkt mig fanns kvar, så det var bara att fundera om någon annan dög åt mig eller om jag skulle be dem att ta hem någon av dem som jag ville ha.

Hur som haver så lyckades jag hitta en annan cykel till rimligt pris, så nu är det bara till att motionera igen slantarna som man håvat ut för den.






För någon vecka sedan var och inhandlade nya "vardags skor", fick även syn på träskorna här nedanför men tänkte att det fick räcka med ett par nya skor för tillfället. Så jag åkte hem igen, men kunde inte släppa tankarna träskorna på ca 4 timmar så det var bara till att åka tillbaka och håva in även dem innan de skulle bli slutsålda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0