Lugn & skön helg!

Denna vecka har det inte blivit bloggat särskillt mycket, all energi har gått åt till jobbet. Tråkigt men sant!

Helgen har varit lugn och skönt, för varje dag som jag inte behöver gå till jobbet så känns det helt underbart skönt! Igår var gubben på klassträff i stan, det har hunnit gå 10 år sedan han gick ut nian. Och själv hade jag en lugn men mycket skön kväll... Såg på film, löste korsord, läste m.m.

Ja just de ja, igår efter att jag hade skjussat gubben till B-byn vid 15.30 så satte jag igång med att göra Grekiskt lantbröd. Rätt så gott med nybakat bröd, synd man inte gör det oftare! Denna gång fuskade jag faktisk, hade köpt en färdig påse, som jag blev väldigt nyfiken på, så det enda som skulle tillsättas var jäst & vatten. Mycket enkelt!

Och idag har jag mest bara sovit, men är fruktansvärt trött ändå. Passade även på att göra kamser/palt till middag idag när man liks hade tid & möjlighet.

Och nu sitter jag mest och gruvar mig för gå till jobbet i morgon/ännu en vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0