Glädjens dag!

I tisdags klarade Anny körkortet, ett stort grattis!
Så nu blir det lättare att hitta en chaffis om man vill på något partaj, nog var det enkelt när man bodde i Åsele där man bara behövde använda benen för att komma till en dans eller pub.

När våran guld tjej nu klarade körkortet fick jag en snilleblixt att vi skulle fixa en tårta (köpt) och åka dit på kvällen för att överraska henne. Planen gick dock inte som planerat men den blev i alla fall gjort. Det fanns ett ganska dåligt sortement med tårtor, bara tråkiga så då var det bara till att ställa sig och göra jobbet själv. För inte kan man väll ställa in en sådan idé?! Vilket jag fick bekräftat när jag fick se Annys min när vi kom dit med en tårrta, hon såg ut som ett barn på julafton. Det kändes helt underbart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0