Ett minne blått!



Denna bild känns rätt så avlägsen, men det är inte speciellt länge sedan det fanns snö på backen.

Även idag har det varit/är det varmt och skönt, men börjar bli så fruktansvärt less på att det för det mesta måste blåsa. Jag ska helst inte vara ute när det blåser så mycket, är det så att jag är ute så måste jag noga se till att att klä mig riktigt & vira något runt nacken. Annars är det kört.

 

Men när det är denna värme så vill då jag helst vara utomhus, men det värsta jag vet är när jag inte har något att göra. Kan som inte bara sitta ute utan att göra något, så idag drog jag igån målningen på huset. Och förhoppningsvis nu när man har börjat med målningen så kanske man får undan det mesta så att man kan njuta av sommaren, så att vi inte bara behöver jobba... 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0