Vart ska jag rita korset?

Hör & Häpna!
Jag har haft en helt fantastisk helg trots att det varit mycket värk/smärta i kroppen, det händer inte så ofta numera som ni säkert har märkt i mitt skrivande. Så idag svävar jag mest uppe i dé ljus blå och njuter av helgen som varit!

  
 Igår kväll var jag bjuden till klubbstugan på påskbuffé, det var både god mat, sång, ett glatt humör och ett gäng trevliga människor. Det kändes väldigt roligt att komma hemifrån utan gubben och framför allt att jag orkade delta så pass länge som jag gjorde utan allt för svåra smärtor som drar ner på humöret. Tror klockan var ca 21.40 när Jimmy kom och hämtade mig, hade gärna varit kvar ett tag till men insåg att det fick räcka. Vilket jag även fick bekräftat under natten, det var en riktig jobbig natt med mycket vankande och några krokodiltårar. Men det var det absolut värt!
Tycker att tjejerna som fixade & donade gjorde ett kanon jobb, jag får tacka än en gång för både inbjudan och kvällen.

  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0