Dåligt humör & lite tålamod!

 

 Det har gått ett par dagar sedan jag tittade in och skrev ett par rader här, har helt enkelt inte haft orken till att sätta mig vid datorn. Jag har känt mig så fruktansvärt trött & sliten de senaste två veckorna, hoppas att det vill ge med sig inom en snar framtid.

Egentligen är det väll inte allt för konstigt att både kroppen och knoppen är slutkörd med tanke på hur det ha varit hittills i år, det hade varit knepigare om jag hade varit pigg, allert och med humöret på topp!

  

Så här har det inte hänt så mycket varken under själva arbetsveckan eller under helgen som gått, mellan all vila som jag behövt har jag försökt att tvinga mig ut i friska luften och grillat ett par korvar. Mest bara för att få lite frisk luft och så att jag har gjort något i alla fall...

Igår funderade vi på att åka iväg på lite festligheter, men gamm-tant´n orkade inte haka på. Det blev ett par tabletter, en bastu hos svärmor och en tidig kväll istället. Förhoppningsvis kommer det fler tillfällen när man känner sig piggare!

  
Har även ägnat en stor del av dagen till att fixa till håret, inte för jag kan påstå att det blev så mycket snyggare. Allting ser ju så j*vla dumt ut! Eftersom det var så förbaskat mycket som har lossnat på bakhuvudet så bestämde jag mig för att raka bort det som var kvar, dels för att slippa se håret som lossnar och plocka upp det.

Det  blev en aningens tungt där ett tag och fröken P blev på dåligt humör & tappade tålamodet, så det höll på att sluta med att jag skulle raka av mig allt hår. Men som tur var kom Jimmy hem i rätt tid... Inte vet jag om det känns så mycket bättre, men jag tror jag låter det vara så här tillsvidare så att jag hinner känna efter för vad jag egentligen vill och tänka igenom beslutet än vad det blir. det är ju som sagt var svårt att klistra tillbaks om man väl har rakat bort det som är kvar!

Hoppas att ni får en trevlig vecka, så ser vi när jag dyker upp igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0