Uppladdning

ÄNTLIGEN HELG!

  
Det känns riktigt skönt att det är helg, det behövs verkligen för att ladda upp batterierna igen. Denna vecka har sugit mycket enregi, ork och lust ur mig så i helgen blir det till att vila upp sig.

  
Och det bästa utav allt är att älsklingen kommer hem ikväll, ska bli så skönt att få ha han hemma igen! Hade gärna haft han hemma denna vecka, speciellt med tanke på hur det har varit men med tanke på omständigheterna så tycker jag att det har gått rätt så bra ändå. det hade nog underlätt om man hade haft honom att luta sig emot & bara fått vräka ur sig på kvällerna när man kommit hem. Men tack och lov så har jag tagit mig igenom denna vecka levandes ändå...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0