Två personer som betyder fruktansvärt mycket för mig...

Idag åkte vi en sväng till Åsele där det var vintermarknad i helgen, bara en lite snabb visit. Ingen visste om att vi skulle åka upp, kändes rätt så skönt på något vis. Man behöver inte känna sig stressad för att träffa de som vill träffa oss & de som vi vill träffa, ja ni förstår säkert hur jag menar.

Vi gick en snabbis på marknaden mest bara för att inhandla rökt fläsk & torkat renkött och sen köpte vi lite fikabröd. Som vi tog och åkte till mormor & morfar med för att fika och få träffa dem en stund. Det var ett bra tag sen sist, kände mig en aningen mormor- & morfarsjuk i morse så då var det bäst att göra något åt dé!

Så ja ni kanske förstår att jag har haft en helt underbar helg!? Jag har både fått en utekväll bland bybor, kvalitetstid med sambon och träffa två personer som betyder fruktansvärt mycket för mig. Det känns som att det inte kan bli så mycket bättre, men nu är det väll bara att vakna upp och återgå till vardagen.

I morgon vankas det jobb, suck... Behöver nog inte skriva så mycket, veckans bästa är väll att det blir en kort vecka i alla fall. Alltid något att hurra för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0