Sömn

Igår slutförde vi ännu en arbetsvecka, kan inte annat än säga att det känns fruktansvärt skönt att det äntligen är helg!

  
I natt fick jag även sova en hel del, riktigt skönt än om sömnen mesta dels bestod av en massa otäcka mardrömmar. Har sovit så fruktansvärt dåligt under veckorna den senaste tiden och i morse klack det till, jobbet bidrar nog till en del av den dåliga sömnen. Som igår kväll när jag gick och lade mig i sängen så slappnade jag väll av på ett helt annat vis, just bara för att jag visste att jag inte behövde kliva upp för att åka iväg till jobbet idag. Och det gör säkert att jag kan sova på ett helt annat vis!


Under veckan drömde jag även en massa mardrömmar som är kopplade till jobbet via personer eller situationer som har varit den senaste tiden. Så på någotvis måste hjärnan även ha börjat bearbeta läget under min sömn...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0