Peruk!

Eftersom jag har fortsatt att tappa hår och det har blivit rejäla fläckar så har jag börjat överväga att använda en peruk, i alla fall på jobbet och i de situationer som kanske inte riktigt passar sig att man har mössan på eller att man visar fläckarna.

Så i söndags slog jag slag i saken och klickade hem en peruk, till en lämpligt pris om jag inte skulle bli nöjd. Helst hade jag hoppats på att hitta ett ställe i Ö-vik så att man hade en chans att pröva den före så att man visste att man passade i den före köpet. Men så blev det inte, eftersom jag inte lyckades hitta något ställe som höll på med peruker i Ö-vik.

Hur som haver så kom peruken idag, det var snabba ryck! Vet inte riktigt vad jag ska säga... Det känns säkert bättre när man har vant sig, får jag iaf hoppas.

Längtar tills det går att göra ett vettig frisyr av håret igen, håret betyder mer än vad många tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0