Lördagen 20/3 -10

  
Igår kom Tony med potatissallad, kött som han marinerat, paprika och en hemma gjord sås så vi invigde grillsäsongen igår. Resultatet blev riktigt bra, riktigt smarrigt var dé! De kan vi gärna göra om...


Sen var tanken att vi skulle hälsa på en av Tony´s chefer i Skorped efter att vi hälsat på en av hans arbetskamrat, men han hade tydligen somnat tidigt så dé blev ingenting av dé. Så då bestämde vi oss för att åka till stan för att äta på Max, men på väg dit så fick Tony bums för sig att han skulle in på Harrys.

  
Det gick inte att få han på andra tankar så vi andra fick välja mellan att sitta kvar i bilen eller oxå gå in... Efter att ha diskuterat om jag skulle göra ett försök trots att jag hade körkortet hemma, så gick vi tillslut in på Harrys.

Kan väll inte påstå att jag hade speciellt roligt, var rätt så nöjd efter att ha åkt en massa mil i bilen (kroppen var inte på något vidare humör) och jag hade absolut inte fixat håret för att fara ut bland så där mycket folk. Och det var alldeles för kallt inne och för hög musik för min smak/mitt mående.

Att hela tiden ha folk som stötter i ens kropp när man har en fruktansvärd smärta redan gör en inte direkt på bättre humör. Och att hela tiden behöva sitta/stå på hel spänn för att inte peruken ska åka av eller åka på sniskan gör ju inte saken bättre, nä är jag ute på krogen vill jag nog kunna känna mig avslappnad!

Med andra ord blev det en helt annan kväll än vad jag gick med på ifrån början, jag hade varit alldeles nöjd med att få åka hem efter att vi ätit på Max. Då hade jag nog kunnat njuta av kvällen och varit nöjd med den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0