Ledig dag med ett inbokat möte!

Idag har jag haft en ledig dag, vilket verkligen behövdes denna vecka. Det var bara synd att jag var tvungen att åka iväg till stan för att avsluta en kontakt, hade egentligen bara behövt få ta det lugnt idag. Inga större utsvävningar överhuvudtaget...

Men när jag liks var tvungen att åka till stan så passade jag på att gå in på gallerian för att försöka hitta någon snusnäsduk som hade en någorlunda neutral färg, så att det är enklare att passa ihop med kläderna. Efter ett par vänder i olika butiker lyckades jag tillslut hitta två snusnäsdukar och ett hårband.

Med hjälp av hårbandet får jag peruken att passa bättre till mitt ansikte, det blir helt enkelt mer likt min gamla frisyr! Så jag känner mig betydligt bekvämare i själva peruken, vilket är en fördel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0