Längtar till ledigheten!

Jahpp då var första arbetsdagen på denna vecka gjord, kan inte annat än säga att jag redan nu längtar tills helgen anläder. Men först och främst ska jag njuta av min lediga dag som jag har på onsdag, än om jag gruvar mig lite inför den dagen. Har ett läkarbesök inbokat...

Även denna arbetsdag har sugit "musten" ur mig, är alldeles slut på. Idag gick det tyvärr inte att bita ihop, tålamodet tar slut även på jobbet emellanåt. Däremot är jag glad att jag lyckades bita mig i tunga och knipa käft ett par gånger istället för att vräka ur mig det jag egentligen ville & tänkte, för ärligt talat tror jag inte att det hade gjort saken bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0