Inbjudan!

Idag fick man betala priset för gårdagens bravader, har känts en aningen surt men tycker nog att jag har lyckats få till en rätt så bra dag ändå!

 
 
I onsdags när jag hämtade posten så hade jag fått en inbjudan till festligheter lördagen den 27/3, det är en gäng kvinnor som träffas, äter påskbuffé och bara umgås under enklare former. Efter att ha funderat hit och dit så bestämde jag mig för att tacka ja, så idag tog jag mig en promenad till en av de som är med och anordnar detta.

Där blev jag sittandes i nästan 2 timmar, vi surrade och fikade. Med andra ord en riktigt trevlig söndags eftermiddag, kan inte annat än säga att det kändes väldigt skönt att komma hemifrån (själv) och få träffa ett par trevliga människor!

Så nu ser jag framemot lördagen!








Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Ja här händer inte mkt, ont lite här å var, ska till arbetsterapeuten igen på fredag testa lite saker, hjälpmedel. Annars vattengympa och lugnt.. :)

Åh låter som en toppenbra idé att tacka ja till nästa helg.. hihi, vi funderar på gbg.. :)

Kramar!!!

2010-03-21 @ 21:29:06
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0