Fridag

Under min lediga onsdag gjorde jag ärligt talat ett skit, jag bara var. Vilket behövs ibland och det kan kännas väldigt skönt när man är så här otroligt trött/slut på! Tvingade mig faktiskt ut på ett promenad för att få lite frisk luft och få njuta av solen. Frisk luft kan göra susen...


Fröken P var på ett helt annan humör under onsdagen, så visst märks det av att jag inte trivs lika bra på jobbet som jag gjorde före rehabeliteringen. Och det tär så inni nordens mycket på krafterna!

 
Tack och lov för att  jag har mina lediga onsdagar, så att jag orkar med hela arbetsveckan! Hoppas att jag står ut ett tag till, för det skulle vara väldigt skönt att få ordningen på ekonomin igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0