Exploderade & bröt ihop


Första dagen på jobbet var ju som sagt i måndags, det blev en riktigt tuff & jobbig dag!
Det började direkt när jag kom dit med att jag "inte hade" något kontor, sen var dé en massa andra grejer också som jag inte tänker ta upp här. Men redan innan lunch var jag så arg, irriterad och besviken så att jag höll på att explodera.

Och fem minuter innan jag äntligen skulle få åka hem så behagade chefen att komma in till mig, han hade något synpunkt. Så det blev ett långt samtal, där det mest var han som prata. Själv bröt jag ihop & klarade inte av att stå emot tårarna längre, så jag fick inte så mycket sagt. Absolut inte så mycket som jag hade velat, men det kanske kommer ett annat tillfälle när man kan ta upp en del av mina synpunkter med honom.

Samtalet med chefen gav i alla fall över en timmes övertid, men inte vet jag om det kändes så mycket bättre efteråt. Jag var nog snarare mer irriterad, arg & besviken!

Andra arbetsdagen blev dock betydligt lugnare och skönare för min del, det var bara jag och kamrern på expeditionen! Än om det inte kändes direkt bra så var det skönt att det var en lugnare & lättsammare dag...

Och idag
har jag tack & lov varit ledig, vilket verkligen behövdes!

Ja, vi får väll helt enkelt vänta & se hur jobbsituationen utvecklas... Förhoppningsvis leder den mig inte till det "stora svarta hålet"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0